Zhybade Kızlar merhabalar. Sezeryan sonrası kanamam çokk az oldu afedersiniz sadece lavaboya çıktığımda bir kaç damla şeklinde geliyor. Başına gelen oldu mu hiç.
Civcivim_34 Zhybade benim acayip çoktu ya bir hafta depent kullandım oluk oluk geliyordu sonra pede döndüm 50 gün sürdü kanamam
tuna_tuna Zhybade bende 2 gün önce sezeryan oldum 1. Doğumum bende de kanama çok olmuyor doktorum çok kanama bekleme adet kanamasını geçmeyecek şekilde olur dedi. Yine de sor doktoruna kuzum
Zhybade Civcivim_34 ilk sezeryanımda benimde böyleydi bu ikinci hiçç yok ama ya. Acaba sorun varmıdır ki. Yarın doktora bildirsem iyi olacak Sanırım
Civcivim_34 Zhybade bazen az olabiliyor sanırım ama siz sorun tabi ben ikinciyi saha doğurmadım bakalım o nasıl olucak