Fatmadeniz ben 3 ağustosta öğrendim bu hastalığımı gastrontoloji uzmanı profesör bir doktorla görüştüm bana ursactive adında bir hap verdi hapı içtim çok şükür 1 haftada yükselen enzimlerim yarı yarıya düştü ama kaşıntım daha çok artmış gibiydi ikinci muayenede kolestran adlı bir to karışım yazdı. Hatta devlet bu tozun %70’ini karşılıyor diye özellikle rapor yazdı ve 30’ar adetten 2 kutuya 25₺ ödedik. Kaşıntım tamamen kesilmedi ama baya azaldı. Doktor bana enzimler düşüp kaşıntın bitsede bebeği 37. Haftanda almak zorundayız çünkü bu hastalık hamileyken risk taşıyormuş. Bebeğe geçmemesi adına bayramdan 1 hafta sonra doğuracağım. Mutlaka uzman biriyle görüşün. Ve benim söylediğim ilaçlarıda söyleyin kesinlikle faydasını göreceksiniz