Merhabalar ben Esra. Yaklaşık 7-8 ay önce bir dış gebelik maceram oldu(tüpüm alındı). Bu ay yeniden denedik ve çok ümitliyim. Daha adetime 7 gün var ama akıntım vs var ve kasıklarım ağrıyor biraz. Göğsüm be sırtımda ağrıyor. Sizce bunlar gebelik belirsi mi? Hiç bu şekilde yaşayan oldu mu?