Melosss58 Kızlar iyi geceler 38 haftalık gebeyim ayıptır söylemesi bugün sabahtan beri ishalim var doğum belirtisi olabilir mi
Mihribancglr Melosss58 evet canım sıcak duş al doğumu hızlandırmak istiyorsan çok sıcak değil ama sıcak duş al göbüşü saat yönünde ov bide sıcak suya otur hemen başlatır ♥️
Ayaz2016alya2022 Melosss58 bende 37+5 im oluyorum normal bence doğum belirtisi değil cünkü bebiş büyüdü bağırsaklara baskı yapıyor gaz veya ishal oluyor
Melosss58 kucukhobby-11 valla artık doğurmak istiyorum ya çok zorlanıyorum kasık ağrılarım var belim ağrıyor hergün dua ediyorum artık nolur doğuruyum diye en ufak bişeyde inşallah doğum belirtisidir diyorum ama yok😪
kucukhobby-11 Melosss58 ben de sizin gibiyim ama bebeğin anne karnında geçirdiği bir dakika bike daha kıymetli dayanın ☺️
Melosss58 kucukhobby-11 orası öyle ama Bi çocuğum daha var karnını doyurmak için bile kalkamıyorum artık annem bakıyor oğluma o kadar üzülüyorum ki 😭
irem1erkli Ayaz2016alya2022 ay bende sizinle aynıyım 37+5 nasılsınız durumunuz nasıl :) kendimle aynı zamana denk gelen birisini görünce sevindim