Nihan_35 kaç aylık evlisin canım , ben kasten gidip hiç bişey yaptırmadım baktırmadım adetimde 1. Ayımızda geçikti o an doktor bahaneyle test yaptı temizdi herşeyim adet olacağın zaman gel hormonlara da bakarız dedi gitmedim iyi çıktığı için yeni 1 aylık evliydim balayı derken mevsim değişikliğinden ondan gecikti sanırım 2. Ayımın başında da hamile olduğumu öğrendim hiç tam düşünmedik olursa olur havasındaydık unutmuştuk bile bence rahatlık çok önemli kuzum yeni evlisin sende rahat ol takma bence öyle zamanda oluyo genelde olan hayırlısıyla olur Allah gönlüne göre versin ,baktır istersen içine öyle siniyosa 🥰