bejanne00 25 Aralık yumurtlamam oldu. Bat 2 ocaktı geçti henüz olmadım. Şiddetli bi kasık ağrım var yatıyorum ağrıyor kalkıyorum yürüyorum ağrı 😣 var mıydı benim gibi olan sonrasında ne oldu
bejanne00 Yusufayazin__annesi pazar günü yaptım ama negatif çıktı yumurtlama geç olduğu için biraz erken olduğunu düşündüm. İlk defa bu şekilde kasık ağrım var ve arada belime vuruyor
bejanne00 annesinin_beybisi yok. 1 buçuk ay önce hormon testi kan testi felan verdim onlarda çok şükür iyi çıktı
annesinin_beybisi bejanne00 gebelikte bu kadar ağrı olmamasi gerekir bence bugün acilde kan ver varsa cikar erken değil suan belki kimyasal falan yaşıyorsundur ondan bu kadar agri oluyordur inslalah sagliklidir tabi ama sem kan ver bekleme bence
bejanne00 annesinin_beybisi Yok canım regli oldum hayra alamet bi ağrı değildi zaten. Havalarda soğuk üşütüyorum muhtemelen
bejanne00 Kahveli yok canım regli oldum çok şükür. Çok şükür diyorum çünkü çok ağrım vardı. Noluyosa olsun dedim dün yani