Arkadaşlar merhaba 30 haftalık hamileyim dün akşam midem mi karnım mı anlamadığım bi ağrı yaşadım ve bütün gece devam edince acile gittik Nst ye bağladılar ve sancı çıktı sonra serum verip tekrar bağladılar ve tekrar sancı çıktı yine serum verdiler ve Nst ye bağladılar bı sefer çıkmadı ama bu süre de benim karnımdaki ağrı geçmedi sabah doktorumu arayıp durumu bildirdim ve oraya gittim tekrar Nst baktılar çıkmadı sancım ama çok kötü karın ağrım var ve geçmiyor ilkinde sancı çıktığı için de korkuyorum napcam bilemedim ağrıyı çekmek sorun değil ama insan birşey olacak diye korkuyor böyle birşey başına gelen var mı acaba 😢