Kızlar bende pco var. Sat 8 Aralık. Normalde adetim 21 gün ama ekimden bu yana bebek için tedavi görüyorum. 26-28 günde oynadı. Çatlatma iğneleri vs. Geçen ay aşılama yaptırdım tutmadı 26. Günde regl oldum. 8 aralıktan sonra 24 aralıkta 3 gün süren sadece peçeteye gelen kahverengi akıntım oldu. Dedim erken gelecek regl gelmedi. Pazar günü beta baktırdım 1.20 26. Günümdü. Hala regl olmadım. Adetim de gelmiyor. Bu durumda olan var mı. Ara ara kasıklarımda batmalar var. Bazen de akşamları midem bulanıyor. Vücudum benimle dalga mı geçiyor acaba şaştım kaldım 30 gün oldu bugün. Minicik kahverengi akıntım var gene. Az önce geldi