deletedmom321 canım bizim burda 3 seanslık gebe okulu var devlet hastanesi yapıyor. Gittim çok iyi oldu gebelik Doğum lohusalık ve yenidoğan hakkında bir çok bilgi verildi. Pilates önerdiler sen başlayabilirsin normal Doğuma çok faydası varmış ben 36. Haftadayım açılma hareketleri gösterdi bana da bende onları yapmaya başladım