Nursema99 Çok uzum süre soluduysanız zararlıdır baş ağrısı yapar mı bilemem ama yarın bi kontrole gidin benim şahsi fikrim ben iki dk ovalayıp duruluyorum hemen sonuçta kimyasal normalde bile uzun süre banyo kapısı kapalı şekilde kullanmamak gerek hamileyken çok daha dikkatli olmak lazım