Minik minik kıyafetleri tospiğiminn çok tatlılar ama son vakitlere bıraktım diye o kadar pişmanım kii birikti birikti bugün 3.günüm hala bitmedi yahu… kurutma makinam olmadığı için evin içinde tele takıyorum anca kuruduklarında ütüleyip kaldırıp diğerlerini asıyorum ve ağırımm çok zor oluyo ama iyi ki annem var valla yoksa kmseden fayda yok🤣🤣 siz neler yaptınız ne aşamadasınız kaçıncı haftanızda hallettiniz bu işlerinizi ben 34+2deyim 🙋🏻♀️