Balkanss 36 nin içindeyim. Hala devam ediyor bnm de. Ne şekerim var ne de başka bir rahatsızlığım. Devamlı da su içen biriyim. Gece uyanıyorum tuvalete gidip su içiyorum, sonra yine tuvaletim geliyo. Bir ara genzim bu kurulduktan yara olmustu. Bu döngü böyle devam ediyo. Malesef bn bir çözüm bulamadım. Odayı nemli tutmaya çalışın, petekler de kurutuyo olabilir..