neslii0714 Ben o haftada kasılmalarla gittim erken doğum riskim olduğunu öğrendim. Ama benimkiler nst de düzenli geliyordu. Hastanede yattım şimdi evde ilaç kullanıyorum 3 haftadır. Çok yorulduğunuz içinde olabilir, eğer düzenli değilse. 30 haftadan sonra gün içinde düzensiz şekilde sertleşmeleri normal görüyorlar. Endişelenmeden bence doktorunuzla bir görüşün nst ye girin içiniz rahatlasın🙏