Elfidaa ben devlete bi kere gittim kayıt açtır mevzusuna ilk gittim diye beni bi yere yönlendirdiler orda hatta broşür verdiler bana normal dogum da epidural vuruyoruz diye bunuda düşünün agrısız oluyo diye hatta şaşırmıştım devlet yapıyo mu diye ama ücretliymiş fiyatını bilmiyom inşallah sizin gittiginiz yerde de vardır burası araştırma hastanesi