ilkm_22 24 haftalık gebeyim sol göğüs altım kaburga kemiğim inanılmaz derece de ağrıyor neden olabilir sizde de var mı ne çözüm olur?
Senayyalcin ilkm_22 Maalesef çözümü yok ama sütyen takmazsanız biraz rahatlar bende çok çektim bebeğin genişlemesinden dolayı ağrıyor rahim büyüdükçe kemikler de sızlıyor birde bebek makat gelişliyse kafasıyla baskı yapıyordur
Bbb1982 ilkm_22 selamlar be de 25. Haftadayım benimde sağ tarafta 4 5 gündür sanki tek bir noktada batma gibi dimi? Tam sütyen baleninin geldiği kemik gibi??
Ipekgulll ilkm_22 aynısını bir haftadır bende yaşıyorum 26+4 üm acaba kalbim mi kaburgam mı anlamadım sol tarafta ağrısı özellikle yemek yedikten sonra bi tık daha artıyor batıyor gibi
Beyzanuraslan ilkm_22 benimde belli Bi dönem kaburga kemiğim kırılacak gibi ağrıdı meğer bebiş kafasıyla ittiriyormuş ultrasonda gördük sonra bebek pozisyon değiştirince geçti ağrım