Gulbaur ben hamilekiğimde 30 yada 32 haftaya kadar kullandım hem düşük riskim vardı hemde erken doğum riskim cok şükür zamanında doğdu ağızdan değilde alttan alınırsa yan etkisi yok denicek kadar az ama agızdan alınca cok sarsıyor bende alttan alamam alamam diyip duruyodum ama ayıptır soylemesi elime mini dolap poşeti geçirip alttan alıyodum alımı kolay oluyodu