Bade256 ateşin olduğu an doktora gidiceksin kuzum.evde önce parol iç ve dontoruna git neden ateşlendiğini ve ona göre tedavi verilir.ama gebelikte ateş çokok önemli.benm arkadasım 8 haftalık beneğini kaybetmişti yüksek ateşten doktora gitmedi kendi kendine ıslak bezlerle düşürmeye çalıştı.ateş bebeğin kalp atışını engeller