25.haftadaym bebeğim normalde çok hareketliydi yatarken yürürken iş yaparken bile hep hissederdim hareketlerini ama üç gündür hiç bir şey hissetmiyorum açıkçası korkmaya başladım normal mi böyle olması ? Dün bir sürü çikolata yedim hareket etsin diye gene olmadı