elaweannesi seyy06 36+1 şu an we 24 Ocak 28 Ocak aradı gün werecek doktor siz kaç haftalık acaba aynımıyız 15 Ocak bizim kontrol
elaweannesi seyy06 yaa ilk bebek mi bana 24 Ocak falan dedi senden 4 gün gerideyiz öyle olsa normal ama 28 ocakta olabilir dedi geç olur gibime geldi öyle ikinci bebekte daha erken alıyorlarmış sanırım
seyy06 elaweannesi benim ilk bebek. Bana kalsa 38.haftada alın dedim ama yok dedi doktor, en erken 38+4 ya da 5 de olur dedi
Eri9999 seyy06 biz varız 20 ocak sabah 7 30 da yatışım yapılacak şuan 35+4üm tam 38 de dogum olucak inş ikinci sezaryanımı olucam geçmiyor günler resmen bugün gördüm kuzumu 🤍
seyy06 Eri9999 bize de 20 ocak dedi ama saat vermedi, haftaya ki kontrolde söyler belki saatini. Sizin ikinci gebelik olduğu için mi 38 de alıyor acaba. Bende 38 de alınsın istedim ama yok dedi. 38+5 de alacak kısmetse
Eri9999 seyy06 evet cnm hem ikinci sezaryanım hem iri bebek konusu gelişimi zaten dogum zamanında 40 haftayla uyumlu olucakmış 🤩 size de dediginiz gibi bir dahaki kontrol de saat verir sabah erken saatlerde veriliyor genelde
seyy06 elaweannesi benim ilk hamileliğim düşük olmuştu, o yüzden sürekli tedirgin haldeyim. İnşallah sağlıkla hayırla alırız kucaklarımıza
elaweannesi seyy06 amin canım inşallah benimde ilk bende tedirginim nedense ama taktir allahtan boş kuruntu ediyoruz gibi