Burcak1 37+3 gün… Uygulamaya göre son 18 gün ama doğurayım artık bende ya… Bizim prensesin keyfi yerindeymiş içeride, doktorumuz 42 haftaya kadar beklerim gelmezse sezaryen dedi. Kızlarrr buraya yazınca doğuruyormuş herkes. Hadi inşallah 😂🙏
Burcak1 Ay inşallah doğururuz artık bende ne sancı var ne başka bişi resmen saatlerce iş yapıyorum evde artık yorulayım da doğum olsun diye. Tık yok 😂Sametnida
Burcak1 Ay hiç sorma kızım gel artık bak biz seni çok merak ediyoruz diye kendisiyle sohbet ediyoruz ama çocuğum keyfi rahat orada. Hayırlısı ile sağlıkla gelse Emirasaf-annesi
Burcak1 Eskiler bir de kız çocuğu erken gelir der, hani nerede😂 rabbim sağlıkla gelmeyi nasip etsin tugbaa_g
SuzanYzr Burcak1 bende yazayım da doğurayım bari 😂 38+3 olduk bizde. Salı günü nst de sancı çıktı ama gelmeye niyeti yok sanırım 😊
Burcak1 Sağlıkla gelsin inşallah.. Yine bir umuttur sancın çıkmış bizde o da yok.. Okuyorum yok nişanım geldi yok şöyle ağrım var.. Bizde mi sorun anlamadım vallahi 😂SuzanYzr
Cimcinpi Burcak1 37+5 haftalıgız bizde sancım cıktı salı günü nst de doktor başı yerleşmiş haftaya doğurusun dedi artık bi an önce doğsun istiyorım 🥳
Burcak1 Hurma ve yürüyüşü banada söyledi, rahmini yorman gerek dedi sürekli ayakta durup birşeyler yapmaya çalışıyorum, plates topu vs.. bakalım ses yok henüz. Çatı muanesi doğumu başlatıyor demişler 2 defa oldum o da işe yaramadı 😂SuzanYzr