minigim34 asla çok uzatma. Orta boy olması kafii. Çok kısa alması zor oluyor ve kalıyor zaten. Uzunda aşırı canını yakar kadının alması zorlanır hatta bazıları uzun diye makasla kısaltıyor mecburen😂😂 bir kere başıma geldi bilmiyordum uzundu gittim kadın dedi orta boy olması yeterli uzun senin canını çok yakar benim işimi zorlaştırır 🤣🤣 bir daha asla uzatmadım 😂😂😂 özetle uzun pişmaklık