24.haftamdayım 2,3 gün hiç hissetmeyip doktoruma gittim hemen gelmekle iyi yaptığımı söyledi.. bebek çok şükür sağlıklı sadece kendimi yorup yormadığımı sordu bende biraz yormuştum hatta ufakta seyahatim olmuştu. Doktor dinlenince hissedersin dedi öylede oldu şükür. Takip edin uzun süre hissetmezseniz görünün mutlaka ihmal etmemek lazım.