gozdekrks canım biz de aptamil normal olanı kullandık2 hafta falan yani bugüne kadar bebeğim gazdan ve kabızlıktan ölecek gibi ağladı ben de mamadan diye düşündüm ve bugün mamayı degıstırdık. Hipp combiotic aldık ve henüz bir kere verdim daha bugün şu anlık bir şey yok gece falan takip edicem inşallah iyi gelir 🤲🏻 Bir de rezene , anason ve kimyon aldım aktardan çay olarak demledim 2 fincan içtim ve 1 çay kaşığı bebegıme de verdim sakin gibi bugün biraz inşallah faydası olmustır siz de inşallah şifa bulursunuz 🤲🏻