araskus28 ilk 3 ay bende öyleydim gece 3 defa kalkıp ne bulsam yerdim o kadar ki kötü olurdum 😂😂😂 sonra dedim psikolojim bozuluyor neyse ki geçti geceleri açlık yok sabahları aşırı bir yemek isteği yok ekmek sabahları sadece yarım sonra yememeye ara öğünleri meyve ile kuru yemişlerle geçiriyorum umarım kilo almamisimdir daha 🙂