Merhabalar güzel anne adayları ve anneler 39+2 deyim 5 gün sonra 40 haftalık olucam Allah’ın izniyle doktora salı günü suni sancıyla doğumu baslaticagini söyledi 37 de çatı muayinesi oldum yumuşama vardı açılma yoktu bebek kanala girmemiş yukarda hala kafası doğum pozisyonu almış ama kanala girmemiş o yüzden en geç Saliha kadar beklememi kendi gelmezse suni sancıyla gelmesini sagliycagini söyledi ama yine gelmezse sezeryana alicaginin imasini yaptı ilk hamileliğim nasıl olur suni sancı nedir dayanılır mi hiç bir fikrim yok bilgisi olanlar beni aydınlatırsa çok sevinirim