Emfask25 Erzurumda yaşayanlar Devlettemi sezaryan olmalıyız özel demi ve hangi doktoru tavsiye edersiniz?
ZEYNEP2025 Emfask25 Buhara hastanesi GülDemet say komec cok tatli cok iyi bir doktor memlekete gittigimde hep ona giderim tavsiye ederim .
Seda9507 Emfask25 şehir hastanesinde olanlarda memnun. Ben buharada muhammet ustaya oldum çok memnun kaldım
Hasmeftun Emfask25 şehir hastanesinde ilker bey iyi diye duydum ben buharaya gidiyorum o yuzden pek bilgim yok
Emfask25 aysenurtc benim zorunlu sezaryan 36.haftamdayım ve ilk dogum olacagi icin iyi bir doktor olmasini istiyorumm
Seda9507 Emfask25 unuttum isimlerini yarın öğrenip yazarım isterseniz Ben 1 defa sefa ince beye gitmiştim cok ilgiliydi
ZEYNEP2025 Hasmeftun Erzurumda yasiyor olsaydim guldemet hanima giderdim bebegin yuzunu yakalayip 3 4 renkli foto vermeden gondermiyor oylede ince dusunceli 😊🤌
Hasmeftun ZEYNEP2025 yaa benim sadece yandan elleriyle yüzünü kapatti bebegim onun yüzünü cekip verdi