@kbra__1 oğlumun doğumunda kullandım 38 3 de suyum gelmişti . Yanımda götürmedim evde bırakmıştım teyzem benim adıma niyet edip okunması gereken duaları okumuştu ve sonuna kadar açılmış baya öyle söylemişlerdi fotoğrafını çekmişkerdi tekrar eski haline dönerkende rahim toparlanıyor derler . Onun etkisi var mı bilemem ama ben inanıyorum olduğuna inanç meselesi biraz ama günümüzde kullanan deneyen çoğu kişi var şimdi kızıma hamileyim ondada aynısını kullanmayı düşünüyorum inşallah 🙏