Ben geçirdim. Nadir de olsa kimi insanda düzenli artış olur ama çoğu gebe de düzenli artış olmaz. Söylediğin değer bebeği görmek için çok az. 30 binler de anca bebeği görebilirsin. Boş gebelikte kesin tanı kese takibi ile yapılıyor. Kese 25 mm olmasına rağmen bebek gözükmezse boş gebelik deniyor. Bu süreçte kimi gebe kendi düşük yapıyor ama kimi kürtaj. Doktorunuz size ne söyledi?