eesraa23 bizde de renkli ultrasonda doktor poz yakalamayı beklerken annem bebek korkuyor mu Doktor Hanım diye sordu, doktor da ultrason cihazının frekansından rahatsız oluyorlar demişti. Ama yine de ne bileyim 12-13. haftaya geldiğinde rahatsız etmiyor muymuş? Halâ ilginç ve anlamsız buluyorum açıkçası. 😅🥰