Merhaba yumurtalama donemımde ılsıkımız oldu ve adetime 8 gün var . Ilıskının oldugu gunden 5 6 gun sonra sağ yumurtalığımda dıstan bakınca gözle görülür şişlik ve ağrı var .basına boyle durum gelıp hamıle kalan varmı yanı bu hamılelık belırtısı olabılırmı ?