Seymabysln Tulayeyup internetten baktığımda 3500 tl yazıyor normal Doğum için ama çevremdekiler daha ucuzdur diyor bilemedim 🤷♀️😂 muhakkak giden bilen birisi vardır
edaduzenkosar Tulayeyup Bende güney Hastanesi'ne gidiyorum bir sonraki gidisimde soracaktım mesajı görünce sevindim 😂 Hangi doktora gidiyorsunuz?
Esen Normalde zorunlu sezaryanda 1500 isteğe bağlı sormadim hastaneyi arayınca bilgi veriyorlar zaten