Vildan-E Merhaba anne adayları,75 gr şeker yükleme sonucum yüksek çıkınca diyabete yönlendirildim. Bugün evde parmaktan kan şeker ölçümü yaptım. Akşam yemeğinden önce 91 çıktı yemekten 1 saat sonra 134 çıktı değerler kaç olmalı bilginiz var mı?
Trusttheunknowm Vildan-E 140ın altındaysa sorun yok demektir yemekten sonra. Ölçümde kaç çıkmıştı şekeriniz?
bilges Vildan-E benim doktorum açlık 100 u gecmicek en fazla 110 nu arada kabul edebilirim dedi. Tokluk da 140 gevmicek dedi.
bilges Vildan-E ben diyet yaparak 2 hafta idarebikdim. Az yememe ve dikkat etmeme ragmen 145 150 cikinca doktoeum olmaz dedi. Son zamanlarda direnç gösteriyor vucut. Az yesende yuksek sınırda cikicak dedi oylede olmaya basladi 32 haftaligim. Az yediğim icinde çocuk gelismez dedi. Ve dusuk dozla insulune başladım sabah aksam.
Trusttheunknowm Vildan-E O zaman bu yediklerinize göre baya farkediyor demektir şekeriniz sanırım. Beslenmeyle düzeltilir başka bir şeye gerek kalmaz inşallah. Her yemekten sonra takip edin ölçün ve doktorunuzla paylaşın.
Vildan-E Trusttheunknowm inşallah çok sağolun hiç beklemiyordum şekerli yersem yine bu sonuçları görürüm gibi🥲
Vildan-E bilges evet ben bir kaç kaşık pilav ve 2 baget tavuk yedim bunla 2 saat durabiliyorum sonra yine acıkıyorum meyve yiyerek doymuyorum süt içicem tok tutsun diye
bilges Vildan-E @“Vildan-E”#p19736604sut bana dokundu sut icip yatmistim sabah açlık sekerim yuksek cikinca daha icmedim. Denemeniz lazim bende hep AC hissediyorum kendimi