Seelin bana niye istiharat vermediler acaba ya normal hayatına devam et dedi hemen wc konusunda da hemşirelere sordum klozet ya da normal wc fark etmez dikişler içte olduğu için dediler bende normalde daha rahat ediyorum Bi de kan falan gelirse göreyim diye ona gidiyorum yanlış mı yapıyorum ki acaba 🤔 şimdi kendime sıkıntı ettim çünkü hala akıntı kahverengi turuncu gibi geliyor arada zorlayınca