FahriyeztrkYcel
Merhaba kızlar 34.haftamdayım bugun farkettim bu iç dudaklarda sol tarafında bi kaşıntı gbi bişey hissettm o an baktım tabi koca göbeklerimizden zor oluyo 😊 aynadan bakmayı denedim solda bi düğme kadar yer kızarık duruyor sanki hafifte kabarık gerdirince kabarıklığı gidiyo tabiki de inşallah kötü bişey değildir ,perşembe randevum var ama merak ettm yaşayan varmı böyle bişey