Evet hanımlar bende katıldım aradiniza çok şükür 4 Ocak günü sancilarim baslamisti 2 3 gündür kanamam oluyordu zaten sancilarim ilk başta 20 25 dakikada bir geliyordu sonra 15dk ya düştü o gün 2 defa sıcak suya oturdum evde sürekli yürüyüş yaptım ve squat yaptım. Neyse o gün 15 dakikada bir sancı geliyo diye ben yattım uyumuşum ama bazen uyanıyorum sonra gözümü bir açtım sancilarim birden 5 dkda gelmeye başladı eşimi kaldirdim ve doğru hastaneye saat 4.30 hastaneye gittik muane edildim ve 6cm acilmam vardı yarışın yapıldı doktorum geldi 7 cm dedi lavma yapıldı suyum patlatıldı ve 5dk sonra 9 cm dendi. Biraz ikindirdi doktorum ve doğru dogumhaye gittik çatala çıktım 4 5 defa sancı geldikçe ikindim ve 6. İkinmamda bebeğim doğdu ten teneydik ve 3. Doğumunu bu saat 6.25de doğum yaptım Yusuf Ali’m le kavustuk darısı bütün gebelerin başına ve bütün bebek isteyenlerin başına olsun inşallah . Artık sırada 3 çocuk bakmak. Var Rabbim yardımcımız olsun burda güzel vakit geçirdim 9 ay boyunca çok teşekkür ederim . 05.01.2022 3050 gram doğdu çok şükür 💙💙