Boesie Merhaba kizlar, bebegim surekli sag tarafa toplaniyor kasiliyor geriliyor bunu gun icerisinde 5/10 kere yapiyor tas gibi sertlesiyor. Bu kadar cok olmasi normal mi sizde yasiyormusunuz?
Ayse254 Boesie ben de 26 haftalığım genelde sağ tarafımda toplanıyor sertleşiyor ara ara oluyor bu gün içinde umarım normaldir
Gamze_yildirim Boesie benimde çok kasılmalarım var karnım yamulup gidiyor 😂😂38+4 haftam az kaldı artık sığmıyor içime
merveibo Boesie bende 37+4 üm tam olarak 6 gün kaldı sezeryan olacağım nasipse ve inanılmaz hareketli prensesim sağ tarafa toplanıyor başlıyor kaburgalarima doğru tekme atmaya bı ara doguruyorum sandım umarım normaldir. Allahım hepimize yardım etsin sağlıcakla alalım inşallah bebislerimizi