Bir diş sarımsağı döveçle bir kere ez ağrıyan dişe koy çok yakıyor ama sızıyı alıyor
İlk üç ayda olduğun için pek bir şey yapamazlar
İlk üç ay düşük tehlikesi diye ve son üç ay erken doğum riski diye yapmıyorlar
Orta dönemde çok işlemi yoksa yapılıyor
Çok geçmiş olsun
Ben de 35.haftadayım dişim kırıldı kökü içinde kaldı sarımsakla yaşıyorum bir haftadır