Patito__ bende şu an 6 haftalığım diğer hamileliğimde düşük yapmıştım. Geçtiğimiz çarşamba çok koyu kahve lekelenmem oldu korktum hemen doktora gittim düşük iğnesi vuruldum her ihtimale karşı ama doktorum yerleşme kanaması olabilir rahim genişlediği için dedi. Sizin de daha yeni sayılır bence korkmayın. Doktorum adet kanı yada parça gelmedikçe korkma dedi. Rabbim evlatlarımızı sağ salim kucağımıza aldırmayı nasip etsin🙏🏻