morsumbul benim gebelik şekerim var, bebeğim 32. haftada gittiğim kontrolde normaldi. 34 haftada gittiğimde bi anda 2 hafta ileri oldu. Ona göre kontrolü yapıyolar mesela benim diyetim daha sıkı şu an. Dün tekrar kontrole gittim bu sefer de bi hafta ileri çıktı, değişiyo yani. Siz kendinizi sıkıntıya sokmayın 😊