Btl2652 Kızlar gaziantep hastaneleri doğum ücretleri hakkında bilgisi olan varmı , gaziantep yaşamıyorum bilgi de alamıyrm bu yuzden , ama doğum için antebe gelmeyi dsnyrm bilenler lutfen yardımcı olsun
mekutlu12 Btl2652 medikal de benim doktorumun doğum ücreti 4600 dü yılbaşında zam geldi kaç oldu bilmiyorum gidince öğrenicez 🤷🏼♀️
Sblesma Canım hastane ve doktora göre değişiyor o sıradan bir hastan 3000 civarı genelde 2500 de duydum ama ortalama 5000 civarı iyi bir hastane iyi bir doktor ben liv hastanesinde doğum planlıyorum oradaki iki doktorun fiyatı şu şekilde eda deniz atkın 3800 civarı dediler değişmediyse tuncay yüce doç olduğu için 7000 ben takibimi tuncay hocaya yaptırıyorum ama doğumu pahalı olduğu için eda hanımla mı doğursam diyede düşünüyorum
Alwayshope Sblesma ay Tuncay beye yaptırdı benim doğumu ondan Allah bin kere razı olsun ne ağrı ne sızı ne bişey sezaryen oldum cok seviyorum canım doktorumu