Sinemmmonurr Kızlar 15 haftalık hamileyim . 20 gündür bio oil kullanıyorum düzenli. Şimdi farkettim göbek deliğimin yanında çatlak oluşmaya başlamış. Baska ne kullanayım ne yapayım önerir misiniz
Melinapasa Sinemmmonurr ne kullanırsanız kullanın. Eger vücudunuz çatlamaya elverişli bir vücutsa çatlamanın önüne geçemezsiniz bu yüzden kendinizi yormayın🤷♀️ Hiç bişey kullanmadım ve çatlamadım da aynı sekılde çatlamayanda çatlamıyor kullandıgınız yağlar belki bi nebze hafifletebilir.
Plllvr111 Sinemmmonurr Aktardan kantaron yağını alıp dene bence çok başarılı bir yakınım kullandı inanılmaz etki etti
Trusttheunknowm Sinemmmonurr kakao yağı bu işin uzman tavsiyelerindendir. Onu da ekleyin rutininize ama çatlak biraz da yapısal bir durum.
Glsh14 Sinemmmonurr ben 16 haftalik hamileyim.sadece kantaron yagi kullnniyorum.catlak evet birazda yapisal ama kantaron yagi herseyi cabuk iyilestiriyor.komsum dogumdan sonra kullanmaya basladi kantaronu ama etkisinu gordu yinede
Sapsikanne Sinemmmonurr lierac kullanıyorum 38 haftalığım şu an çatlak yok gibi görünüyor ama annem doğumdan sonra çıkar ortaya diyor umarım öyle olmaz😕