Srfe_01 bana çevremde kullananlar en fazla 4 ay kullan zaten düşük tehlikesini atlatmış olursun eğer devam edersen karnın gerilir demişlerdi ama ben nerede duracağımı anladım zaten, 12. haftadan sonra gerek olmadığına kanaat getirdim çünkü birdenbire bırakmadım aralıklı aralıklı içiyordum mesela 2 gün icmiyordum 3. Gün içiyordum öyle öyle süreci uzattım kanamamın da ilaci kullanmadığım zaman olmayacağına ikna olmuştum zaten çoktan o şekilde bıraktım 🥰