Mommm1606 ben de 6. haftada öyleydim ve hekimim bana hamilelikte her türlü kanamanın sakıncalı olduğunu söyleyip verdi aynı sizin gibi iğne ve progestan. Bir haftayı aşkın süredir akan kahverengi akıntı iğne ve iki de progestan aldıktan sonra kesildi. Şu an 20 haftalığız. Endişelenmeyin, stres iyi bir şey değil bizler için. 🥰 çok geçmiş olsun 💖🌸