Kader5656 bennnn . Bebegiim göstermedi 15. Haftadan 20 ya da 24 haftalara kadar yandan gösterdi o da ara sıra. Sonra hiç göstermedi doktor bile ultrason kağıdı vermiyordu düşün 😂sonra doğdu ve çok güzel bir kız çocuğu. 🥰🥰 hamileyken hep diyordum ya çok çirkin ya çok güzel ondan göstermiyor 😂😂