TugbaKnalada 30 haftalığım mide yanması var ve çok acı çekiyorum. Yediklerim Boğaz'ımda yakılıyor midem ağzımda gibi . Ne Yapıcam bilemedim.ağrı da yapıyor neden acaba ??
Gulsenkaragoz TugbaKnalada evde varsa soguk sut ic canim ama birden degil yudum yudum gaviscon surup icebilrsin renni yada doktoruna danis o yazar
eylemmmx21 TugbaKnalada soguk süt ic canm faydasini görursun birde elma yemeyi dene bana cok faydasi oluyor elmanin
AselNida TugbaKnalada gaviscon şurup almıştım ben çok rahatlatmıştı bebeğe hiç bir zararı yokmuş miden yandıkca iç dedi doktor ben günde 8-10 kez içiodum bayada iyi gelmişti..
Zeynpaysimannesi TugbaKnalada aynı benimde öyle sade maden suyu tiryakisi oldum günde 4 şişe içiyorum midem yandıkça , doktor zararı Yok demişti hem zaten içinde mineral olduğu için de iyi geliyor ama beypazarından başka içmiyorum
gizemadyman Bende 29+3 migde yanmam çok fazla sürekli caviscon içiyorum ve arada elma yiyorum elma da iyi geliyor
Minikprensesim Sut soda naneli sakız elma rennie duo şurup hiçbiri iyi gelmedi sadece tuzlu siyah çekirdek ve buzlu dondurma iyi geldi bana kızartma hamur isi ve çok yağlı şey ler yememeye calis
Feyza12 Benimde 29 haftalığım kusmak istiyprum artık midem agzımda alev çıkacak sanki 😅 bi avuç yemek yiyorum sanki tabak tabak yemek yemiş gibi şiş hissediyorum Ben midem çok agrıyınca yürüyüşe çıkıyorum yaklaşık 2 km kadar yürüyorum sindirince geçiyor sanki 🤔
HaticeKarabatak TugbaKnalada rezene çayı anında kesiyor aktardan al limonla kaynat iç bana dua edersn aynı problem bende var
MbsN Uludag icecekleri oluyor meyveli gazozlu elmali olanini iciyorum suan iyi geliyor benim hamileeligimin basindan beri var 😐 Cocuk sacli olacak diye avutuyorum kendimi 😩 31 haftaligim 🤗 Ve kolada yardim ediyor bir iki yudum aliyorum geciyor bende sut ise yaramiyor🙄
TugbaKnalada Çok Tşk ederim gerçekten acı verici birşey . Anne olmanın zorluklarını yaşamaya başladım :) bebişlerimiz için değer 👍🏻
TugbaKnalada Vallahi elma vardı evde yedim biraz önce . Şimdide gaviscon içtim. Çocuk ise kendi keyfinde hıçkırık tuttu bebişi:) karnım zıplıyor midem sızlıyor bakalım sonumu hayretsin Allah
SelinUzun TugbaKnalada süt içiyom, soda içiym, gaviscon şurup içiyom banamısın demiyo. Geçmiyo canım ne yaptıysam belki sende işe yarar
UluElif TugbaKnalada sık sık yemek yemeye çalış. Bende de uzun saatler ağzıma lokma koymayınca yanmaya başlıyor midem. O an da da elma yiyorum bir nebze geçiriyor. İlaç kullanmak istemedim çözümü bunlarda buldum 🌸
SelinUzun TugbaKnalada hiç bilmiyom walla benim reflümde var oda tetikliyo bakalım doğumdan sonra ne olur 36+4 haftalığım 12 gün sonra doğum var inşallah 🙏🏽
melikeaynrr Canım süt çok iyi geliyor içmeni tavsiye ederim ben gece bir anda başlayınca bir kaç yudum bile alsam hemen dindiriyor , doktorundanda bunun için ilaç isteyebilirsin ama 🙃