Msl_ege kızlar elimi yaktım . silverdin sürebilir miyim bilen var mı ? yada tavsiyesi olan var mı ? 4 saattir buz tutuyorum buzlu suya koyuyorum ama geçmiyo delircem
Aag06 Msl_ege gunea kremi de aliyor yanmasini,elmayida rendeleyip surebilirsin oda iyi geliyor ama silverdin suraen daha iyi tabi kullanilirmi bilmiyorum gecmis olsun
denizin_annesii Msl_ege dış macunun sür çok iyi gelir ben elimi sürekli yakarım 😁yandığında direk macunu sürüyordum geciyo suda toplamiyor bu sayede
Msl_ege denizin_annesii ilk zaten suya tutup diş macunu sürdüm , 5 dk sonra aşırı yanmaya başladı buz tuttum 2.5 saat . buzda yaktı sanırım iyice şuan buzlu suda tutuyorum çıkarınca dayanamıyorum acıya
Saadetali Bende 12 gun once elimi caydanlik buhari ve suyu ile yaktim. Silverdin kullandim ilk aksam.ama sonrasında acıya hicbisekilde dayanamadim 2.derece yanik olusmustu
Saadetali Doktor fito anestol rif ve bactroban verdi.eger cok agriniz varsa anestol kullanabilirsiniz agrisini aliyor
Saadetali Yanik derecesine gore hareket etmenizi tavsiye ederim eger cok yanmissa doktora gorunun .hamileyken enfeksiyon kapma ihtimali yuksek oluyor.bende hamilelikten dolayi 4 gun de sardilar
Msl_ege Saadetali yok o kadar değil biraz su topladı . görünürde çok kötü bişey yok ama acısı geçmiyor elimi sudan çıkaramıyorum çıkardığım an cayır cayır yanıyo 5 saat olcak nerdeyse yanalı
Bernako Msl_ege benim çay dökülmüştü kucağıma bacaklarım yanmıştı. Kullanmıştım doktorum olumsuz bişey demedi
Msl_ege hala sudan çıkaramıyorum 🥺 hiçbişey süremiyorum o yüzden . bi denedim dayanırım belki diye ama zıplaya zıplaya ağladım . 6 saat oldu ve asla hafiflemedi 🥺
270320 Msl_ege silverdin içine anestol karıştırıp sür acillerde de böyle yapılıyor zaten. Fito yazanlar olmuş o son iyileşme aşamasında iz için kullanılır :)
270320 Msl_ege silverdin yanık kremi anestol pomad da uyuşturucu özelliği var işe yarar tabi doktorun vereceği de bu. Sürünce steril bez varsa kapat. Geçmiş olsun 🌸