Dün sabah planlı sezeryana girdim ameliyathanede belden iğne yaptılar insan ister istemes panik oluyor biri tuttu diğeri belden iğneyi yaptı hemen uyuştum doktor geldi 20 dakikada ameliyattan çıktım ilk birşey hissetmiyorsunuz çok geçmeden dikiş yeriniz yada onun üstü ağrımaya başlıyor kendi yaşadıklarımı yazıyorum ağrı kesici falan derken hissetmiyorsunuz bir süre sonra 6-7 saat sonra yürütmek için geliyorlar valla çok zor ama onu yaptırdıktan sonra herşey kolaylaşıyor şuan evimdeyim ben bol bol yürüdüm kompostu içtim şuan bile ağrım oluyor olmuyor diyemem sonuçta bir yerimiz kesilincede ağrı oluyor dependi kesin götürün ben 72 kiloyla girdim l beden aldım tam rahat oldu kompostu yapın götürün hastaneye sütüm gelmedi halada yok gelmeyince mecbur mama verildi ama eve gelince emzirmeye çalıştım bebek tutuyor göğsü süt gelmiyor bunlar olabilcek şeyler sorularınız varsa cevaplayabilirim hemen