Mtlbianne Bugün doktor kontrolümüz vardı 37+0 ız. 2. Doğumum olacak ama ilk kez yaşayacakmışım gibi annelik duygusunu. Ah çok heyecanliyim sonunda 18 ocakta kavuşacak oğluma. Sorularınız varsa alabilirim güzel anneler😊