ebrue66r Haftadan merhaba güzel anneler cinsiyetimizi öğrendik bir oğluşum olacak inşallah sizlerde durumlar nasıl öğrendiniz mı
ebrue66r Mehgiz rabbim gönlünüze göre versin inşallah benimde 8 yaşında kızım var kimsette erkek varmış 🥰🥰
ebrue66r Ayliz_123 teşekkür ederim erkek bebekleri erken belli oluyor demişlerdi kızımı 17. Haftada öğrendim göstermemişti hiç gönlünüzce olsun Inşallah 🥰🥰
meir22 bluebird 15+2yim daha öğrenemedim bir erkek oğlum var Allah sağlıkla herkesin gönlüne göre versin 🤗
Zeynosunannesii ebrue66r yaa inşallah öyledir diyelim bende öyle düşünerek ihtimal vermemiştim iki doktor erkek dedi bana bide 12de 15+3 te kıza döndü yani kesin gözüyle bakmayın derim ben 😀
ebrue66r Zeynosunannesii sağlıklı olsun da gönlümüz kızdan yanaydı ama kısmet erkek miş direk erkek dedi ama değişebilir mi bilmem artık