hndnnn Medical park kemal coşkun da daha önce sezeryan olan varmı? Yada o hastane de doğum yapanlar memnun musunuz?
Leylayz hndnnn sanırım kimse kemal beyde doğum yapmadı bu grupta kimse cevap vermiyor, sanki bir kere daha bu postu açmıştınız bende merak ediyorum ya
Ceydacetin hndnnn merhaba ben yapmadım ama komşumuz yaptı 1 ay önce düm konuştuk 3. Sezeryandı eli çok hafif çok kolay iyileştim filan dedi 🤗
hndnnn Ceydacetin öylemi çok sevindim kemal beye giden çok ama kimse buraya yazmıyor sanırım.. benimde 1 ay kaldı doğuma merak ettim o yüzden sağolun 😍
Leylayz hndnnn aYnen ya kemal beye gidenleri çok duyuyorum Ancak doğumu hakkında birşey duyamıyorum 🤗